Zajišťujeme následující činnosti
- Sestavení předpisů plateb uživatelů jednotek na náklady spojené se správou společných
částí domu a pozemku, popřípadě o dalších prostředcích, které jsou z rozhodnutí
členské schůze družstva nebo shromáždění společenství vlastníků vybírány.
- Vedení potřebné evidence plateb uživatelů jednotek na zálohy za služby spojené
s užíváním bytů a nebytových prostor.
- Sestavení předpisů záloh na služby spojené s užíváním bytů a nebytových prostor.
- Vedení evidence nákladů na služby spojené s užíváním bytů a nebytových prostor
podle dodavatelských faktur.
- Vedení přehledu všech ostatních nákladů souvisejících se správou a údržbou domu a pozemků.
- Vedení účetnictví domu podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění
pozdějších předpisů, s odděleným účtováním na jednotlivé jednotky (byty a nebytové
prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období.
- Vedení mzdové agendy v souvislosti s odměnami členů statutárních orgánů, předpisy
odvodů daní a pojištění, roční vyúčtování daní pro finanční úřad, měsíční přehledy pro
zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, příprava podkladů ke kontrolám.
- Sestavování daňových přiznání a zajišťování dalších povinností vůči úřadům podle
platné legislativy.
- Vyúčtování zálohových plateb na úhradu za služby pro jednotlivé vlastníky jednotek.
- Vytváření předpisů prostřednictvím SIPO, evidence plateb prostřednictvím SIPO a
přehledy nezaplacených nebo pozdě zaplacených plateb ve službě SIPO. Úhrad
prostřednictvím SIPO se mohou účastnit všichni nebo jen část uživatelů bytů a
nebytových prostor.
- Vytváření přehledů a podkladů pro operativní rozhodování orgánů družstva nebo
společenství vlastníků pro investiční záměry, banky apod. podle potřeb a dohody.